Admin-Modorators section (Link present for de-bugging purposes only.)
פורום דרור הרשאה | הרשמה | פרופיל | עזרה | דף ראשיפורום דרור - מדעי המחשב: '> session ' :MBB
מאת | כותרת: > session | | | נכתב ע'י ynv
בתאריך: 15/04/2004 בשעה: 01:21:28
קובץ | _-_-_-_- הבעיה -_-_-_-_
בשביל שהכתוב בעמוד 209 (בחרתי דרך א') יעבוד. אני צריך לצאת ולהיכנס מחדש לדפדפן. כלומר לנתק ולהתחבר לאתר, לכתובת127.0.0.1/...
כשאני מכניס שם + סיסמא תקינים ולאחר מכן ססמא + שם לא תקינים (או לחוד) עדיין ניתנת לי הרשעה כשאני "עוקף" ונכנס לשאילתה ישירות דרך הכתובת שלה. ולא מנתק את הקשר עם השרת (127.0.0.1) כלומר לא פותח וסוגר את הדפדפן.
_-_-_-_- השאלה -_-_-_-_
האם כך צריך להיות הדבר ? או שבכל פעם שאני ממלא ססמא + שם תקינים ולאחר מכן שאני ממלא ססמא + שם לא תקינים (או לחוד) זה אמור לרמוס את ההרשאה שניתנה לי ?
אה... ו... אורית תרגישי טוב !
| | | נכתב ע'י orit
בתאריך: 15/04/2004 בשעה: 14:01:29
קובץ | שלום, האובייקט קיים לפי הזמן שהגדרת לו כל עוד אתה מקיים פעילות באתר אז כדי לא לחכות פרק זמן זה צור קישור לקובץ המכיל התנתקות (יציאה למנהל) בקובץ ASP זה רשום session.abandon כדאי מאוד לרשום גם הודעה – כדי שיהיה ברור מה קרה- כגון: מנהל יקר התנתקת מאפשריות הניהול
או לחילופין אתה יכול בקובץ ההתנתקות במקום ההודעה להעביר את המנהל לאתר בעזרת response.redirect ואז המנהל מנותק ומגיע לדף הראשי בשתי הדרכים האובייקט מתנתק
אם זה לא ברור פנה אלי שוב בהצלחה אה... ותודה על האיחולים
קלינגר אורית קרית חינוך "דרור" | | | נכתב ע'י ynv
בתאריך: 15/04/2004 בשעה: 16:28:36
קובץ | הוספתי session.abandon לelse של הוראת התנאי בדף הASP שמקבל את נתוני השם + ססמא וגם בדפי השאילתות.
עדיין לאחר שאני ממלא ססמא + שם תקינים. ולאחר מכן ססמא ושם לא תקינים (או לחוד) ניתנת לי האפשרות להיכנס לאחת מן השאילתות כשאני "עוקף" ונכנס אליהן דרך הכתובת הישירה. (כל זה בלי לסגור את הדפדפן ולפתוח מחדש)
מכך אני מבין שלא הייתה התנתקות. (session.abandon לא מתנתק כראוי)
מה לעשות ? או שזה תקין ?
| | | נכתב ע'י orit
בתאריך: 15/04/2004 בשעה: 17:40:59
קובץ | אתה רוצה לשלוח לי את הקבצים בדואל??
קלינגר אורית קרית חינוך "דרור" | | | נכתב ע'י ynv
בתאריך: 16/04/2004 בשעה: 15:22:01
קובץ | שלחתי אתמול את הקבצים ל [email protected]
|
|